Uita de sunculite si grasime abdominala cu aceste exerciiti Pilates - bune la orice varsta

Fitness 12.07.2018 dietetik
Foarte multe persoane se confrunta cu surplusul de grasime in zona abdominala, iar cand poarta ceva mulat se formeaza acele pliuri neplacute si enervantele sunculite. Este o problema intalnita la fel de des atat in cazul barbatilor cat si al femeilor si care nu apare doar din cauza alimentatiei haotice. Se poate sa ai probleme cu stomacul, iar acesta sa se umfle dupa orice masa sau sa ai niste probleme de sanatate legate de echilibrul hormonal, tiroida sau chiar stres, care stimuleaza producerea cortizolului, responsabil strict pentru acumularea grasimilor in zona abdominala. 
 
Femeile tin mult mai mult la aspect spre deosebire de barbati si cum majoritatea hainelor pe care le poarta urmaresc oarecum linia corpului se pot simti destul de stanjenite din cauza sunculitelor si a colaceilor de grasime. Nu trebuie sa disperi! Pe langa o alimentatie sanatoasa, variata si echilibrata exista si exercitii cu tinta care sa te ajute sa scapi de grasimea strict in zonele cu problema. Exercitiile au grad de dificultate in functie de conditia fizica a fiecarei persoane, astfel ca pana si o persoana trecuta de varsta de 40-45 de ani poate apela la exercitii. Se spune ca orice tip de miscare conteaza, chiar si o simpla plimbare in parc de 30 de minute, dar asta nu te va scapa de grasimea din zona abdominala.
 
Daca iti doresti un abdomen plat, ferm si lipsit de sunculite trebuie sa stii ca ai nevoie de exercitii atat pentru muschii orizontali (pentru a obtine patratele subtile) sau verticali/oblici pentru a te putea bucura si de o talie subtire de viespe. Exercitiile pot fi executate foarte bine chiar si in confortul propriei tale case si asta fara a avea nevoie de instructor sau echipament special. Iata ce exercitii trebuie sa faci in fiecare zi timp de 1-2 luni:
 

1.Exercitiu din picioare pentru muschii abdominali oblici

 

Acest exercitiu te ajuta sa ai si o talie subtire, dar contribuie si la aspectul abdomenului. Vei observa ca nu este deloc un exercitiu complicat si este minunat sa-ti antrenezi abdomenul din picioare in loc de sezut. Tot ce trebuie sa faci este sa ridici in acelasi timp mana si piciorul pe aceeasi parte. Cotul si genunchiul trebuie sa se intalneasca. Se procedeaza astfel si pe cealalta parte si se repeta de 20 de ori. Avantajul este ca vei lucra atat bratele cat si picioarele.
 
 
 

2.Exercitiu pentru partea inferioara a abdomenului

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Aceasta parte este mult mai greu de lucrat decat partea de sus a abdomenului, dar acest exercitiu simplu iti face treaba mai usoara. Trebuie sa te asezi pe o saltea sau pe un pat cu saltea tare, sa stai cu fata in sus si cu mainile pe langa corp si ai grija sa ridici picioarele si sa le cobori timp de 25 de secunde. In timp ce executi exercitiul ai grija ca abdomenul sa fie incordat ca si cum “a-i suge burta”.
 
 

3.Exercitiu pentru partea superioara a abdomenului

 

Exista un exercitiu clasic pentru abdomen pentru toata lumea si sigur iti aduci aminte de el de la orele de sport din copilarie. Noi am gasit un mod si mai usor de executare, inspirat din Pilates. Aseaza-te pe saltea sau pat cu fata in sus, dar genunchii ridicati. Talpile trebuie sa stea fixate bine de saltea si asta pentru ca te vei sprijini in ele in timpul exercitiului, iar mainile sa fie initial pe langa corp. Se executa prin ridicarea pe jumatate a spatelui si a mainilor si incearca sa le duci spre genunchi. In acest mod nu-ti pui spatele si gatul in pericol. Ai grija ca pe timpul exercitiului sa nu te lasi de tot pe spate, ci doar putin. Se executa de 20 de ori.
 
 

4.Exercitiu special pentru sunculite si muschii abdominali oblici

 

Se executa stand pe saltea intr-o pozitie asemanatoare cu cea dinainte doar ca de data aceasta va trebui sa te intinzi pentru a ajunge picioarele si nu genunchii. Indoaie-te in lateral pentru ca asa vei lucra cel mai bine partile laterale ale abdomenului. Se executa 25 de secunde si ai avantajul ca lucrezi partile laterale ale abdomenului in acelasi timp.
 
 
Ai nevoie de determinare ca sa executi zilnic aceste exercitii, dar vei fi multumita cand vei vedea ca primele rezultate incep sa se vada dupa 2 saptamani, iar rezultate cu adevarat uimitoare apar dupa 1-2 luni maxim.
 
 
 

 

Tags:
exercitii grasime abdominala
exercitii sunculite
exercitii bune la orice varsta
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare