Un altfel de exercitiu in fiecare zi pentru a slabi cu usurinta

De ce sa te complici cu programe obositoare de exercitii care dureaza ore intregi cand poti fi eficient si practic cu un singur exercitiu pe zi? Tinem sa mentionam ca un exercitiu bine ales va avea acelasi efect ca si 10 exercitii executate la sala de fitness, dar asta numai daca este executat corespunzator. Iti propunem asadar un exercitiu divers de luni pana duminica care te va ajuta sa slabesti fara prea mult efort si vei vedea rezultatele in mai putin de 2 saptamani. Slabesti si te sculptezi in acelasi timp! Oricine poate face exercitiile propuse in orice moment al zilei, iar cu timpul poti mari numarul de repetari pentru rezultate si mai bune. In primele 2-3 zile se poate sa ai febra musculara usoara, dar este semn ca arzi grasimile din corp. Dupa aceasta perioada va disparea orice urma de disconfort.
 
Vei pierde cam 1 minut pe zi sa faci fiecare din aceste exercitii, ceea ce este destul de rezonabil, avand in vedere programul nostru incarcat de zi cu zi.
 
1.Exercitiu pentru abdomen plat fara efort (fara abdomenele clasice)
 
Se executa 40 de secunde, stand intins pe saltea sau un pat cu saltea relativ tare, mainile sa fie pe langa corp si vei ridica pe rand cate un picior si il vei cuprinde cu mainile, incordand abdomenul. 
 
 
 
 
 
2.Trei exercitii combinate de inviorare
 
Sut necesare doar 12 repetari. Exercitiul combinat cuprinde o saritura, genuflexiune si aploi saritura in spate cu flotare. Pare complicat, dar este de fapt dsitractiv. Se executa din picioare si se iau in ordine exercitiile. Atunci cand sari trebuie sa fie cat de sus poti ca sa vezi rezultate rapide.
 
 
3.Exercitii pentru coapsele externe
 
 
Stai pe-o parte si ridica sus-jos si fata-spate piciorul din aer, nu cel de sub tine in care trebuie sa te sprijini si  te poti ajuta si de bratul de sub tine. Sunt necesare 35 de repetari cu 10 secunde pauza atunci cand nu mai poti. Mentionam ca vei lucra atat coapsele externe cat si cele interne.
 
 
 
 
4.Exercitiu pentru laterale
 
Iata un exercitiu cu care mergi la tinta. Lucreaza strict zona soldurilor si sunt necesare 20-25 de repetari. Se executa pe saltea sau un pat cu saltea tare, stai sprijinita in maini si ridici in lateral cate un picior. Intai lucrezi o parte, apoi cealalta. 
 
 
5.Exercitiu pentru brate si umeri
 
Nu este cazul sa ridici greutati sau sa faci flotari. Este de ajuns sa te asezi in pozitie de flotare, dar in loc sa fii sprijinit in varfurile picioarelor vei sta pe genunchi si vei face clasicele aplecari. Este mult mai usor decat suna! Sunt necesare 20 repetari.
 
 
6.Genuflexiuni forte
 
Nimic nu poate combate eficienta genuflexiunilor, dar pentru asta trebuie sa stii si cum sa le executi. Tipul clasic de genuflexiune este stiut de oricine, mai ales ca presupune sa ai picioarele usor departate. Ei bine, noi iti propunem un tip de genuflexiune cu picioarele lipite pe toata durata executiei, greutatea sa fie lasata pe calcaie si nu pe varfuri si ai grija ca fundul sa fie lasat cat mai jos si in spate. Se fac 35 de repetari cu pauze de 10 secunde daca simti ca obosesti. De la o zi la alta poti creste cu cate 10 repetari. Vezi aici mai multe tipuri de genuflexiuni!
 
 
Avantajul acestui exercitiu este ca te ajuta sa arzi foarte multe calorii daca il executi corect si sa stii ca iti tonifiaza abdomenul, picioarele si fesele. Nu uita sa tii si abdomenul incordat,dar si fesele cat il executi.
 
7.Genuflexiuni clasice
 
Genuflexiunile pot fi executate la orice varsta cu atentie si in mod corect ca sa aduca beneficii si se caracterizeaza prin complexitate tocmai pentru ca intrunesc toate calitatile unui exercitiu complex. Ard intens grasimile, au efect cardio deci te ajuta sa scapi si de grasimea interna din jurul organelor si cea subcutanata si ajuta si la tonifiere. 
 
 
 
Este necesar sa executi 50 de genuflexiuni  cu pauza 10 secunde intre ele in primele zile. Se executa cu picioarele usor departate, spatele usor drept si fundul lasat spre spate cat de mult poti. Toata greutatea corpului se lasa pe calcaie si nu pe varfuri.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Tags:
un exercitiu in fiecare zi
exercitiu pentru a slabi
a slabi cu usurinta
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare