Un exercitiu pe zi care te ajuta sa arzi cate 1 kg

Fitness 20.12.2018 dietetik
Stiai ca nu este nevoie sa te chinui in fiecare zi sau de 2-3 ori pe saptamana cu programe de exercitii extenuante si mult prea grele, ce presupun supravegherea unui instructor de fitness cu experienta? Asta pentru ca exista exercitii singulare ce merg executate in fiecare zi din saptamana si pe cat de simple par pe atat de eficiente sunt.  Trebuie sa ne adaptam timpurilor si sa gasim solutii noi daca vrem un stil de viata sanatos din toate punctele de vedere, iar cand vine vorba de slabire si mentinere nu ne putem limita doar la diete restrictive sau un regim alimentar sanatos si cam atat. 
 
In cadrul acestui articol vei decoperi ca un exercitiu pe zi face cat 20 de exercitii, dar in acelasi timp nu vei avea probleme la executare indiferent de varsta pe care o ai. Poti avea 20 de ani sau chiar 50 de ani. Miscarea este pentru toata lumea! Daca o saptamana are cate 7 zile, inseamna ca vei executa in fiecare zi cate un exercitiu specific care te ajuta sa arzi calorii in principal si apoi sa te modelezi si vei ajunge la concluzia ca a doua zi esti mai usor cu jumatate de kilogram, poate chiar 1 kilogram in functie de rata ta metabolica si alte aspecte din stilul tau de viata per ansamblu. Iata ce exercitii iti propunem:
 
Prima zi – genuflexiuni clasice
 
De-a lungul timpului au aparut tot felul de exercitii complexe si inedite, dar clasicul este greu de combatut. Genuflexiunile pot fi executate la orice varsta cu atentie si in mod corect ca sa aduca beneficii si se caracterizeaza prin complexitate tocmai pentru ca intrunesc toate calitatile unui exercitiu complex. Ard intens grasimile, au efect cardio deci te ajuta sa scapi si de grasimea interna din jurul organelor si cea subcutanata si ajuta si la tonifiere. 
 
Este necesar sa executi 60 de genuflexiuni in prima zi cu pauza 10 secunde intre ele in primele zile. Se executa cu picioarele usor departate, spatele usor drept si fundul lasat spre spate cat de mult poti. Toata greutatea corpului se lasa pe calcaie si nu pe varfuri.
 
 
 
A doua zis – alergare pe loc
 
Pare stupid la prima vedere sa alergi pe loc in casa, dar este foarte eficient pentru arderea grasimilor. Te poti cronometra cu ajutorul telefonului si este necesar sa alergi 3 minute pe ceas cu pauza de 10 secunde intre ele. Nu vei gasi un exercitiu cardio mai eficient decat acesta.
 
 

A treia zi – podul de jos

 
Un alt exercitiu care lucreaza tot corpul. Tot ce trebuie sa faci este sa te asezi pe o saltea sau pe un pat cu saltea tare din pozitie intins, picioarele departate si ridicate si te vei sprijini pe calcaie cand iti ridici bazinul. Sunt necesare 50 de repetari cu pauza 10 secunde.
 
 
A patra zi – urcatul pe munte
 
Un nume inedit pentru acest exercitiu. Tot ce trebuie sa faci este sa stai in maini pe saltea si sa duci genunchii la piept ca si cum ai urca un munte sau te-ai catara pe ceva anume. Incearca sa-ti misti repede picioarele ca sa fie cat mai eficient exercitiul. Se executa 1 minut. Poti lua pauza 10 secunde daca obosesti la un moment dat. Este un exercitiu care iti solicita tot corpul, dar mai ales bratele, abdomenul si picioarele.
 
 
A cincea zi – flexarea picioarelor
 
Se executa stand in picioare, ai grija ca piciorul stang sa fie in fata flexat in timp ce te sprijini in varful celuilalt picior din spatele tau. Se executa de 60 de ori cat pe un picior cand pe altul, dar poti lua pauza 10 secunde cand simti ca ai obosit prea tare. Incearca sa-ti incordezi picioarele cat poti de mult in timpul executiei.
 
 
A sasea zi – plank din picioare din pozitie sumo
 
Este un exerciu semi-static, inspirat din exercitiile Plank (statice) si genuflexiunile clasice. Pozitia de sumo este statul cu picioarele cat poti tu de departate si balanseaza-ti bazinul 2-3 secunde pana a reveni la pozitia initiala. Este un exercitiu destul de solicitant, dar nu impsoibil de realizat. Se executa 1 minut cu pauze de 10 secunde cand obosesti.
 
 
A saptea zi – sarituri pe loc 
 
 
Timp de 3 minute pe cronometru trebuie sa sari pe loc prin casa sau gradina.
 
Reia mereu acest program de exercitii pana ajungi la silueta dorita.
 

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Tags:
arzi cate 1 kilogram
un kilogram
un exercitiu pe zi
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare