Un fund de J Lo

Fitness 22.09.2009 Madalina Stama
Acesta este secretul. Exercitiile cardio te vor ajuta sa pierzi din tesutul adipos care-ti face fundul sa pare vizibil mai mare, dupa care va trebui sa-ti faci si un abonament la sala de forta. Asa ca nu te plangi mai apoi ca funduletul tau nu are pic de fermitate.In schimb daca te plangi ca ai un posterior mic sau plat, care nu te avantajeaza deloc, il poti face mai mare. Nu, sa stii ca nu am de gand sa-ti insel increderea. Aceasta problema, pe care tu acum o vezi fara solutionare, are din fericire si o cale de scapare. Priveste la Jessica Simpson si o sa teconvingi.

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Jessica i-a cerut antrenorul sau personal sa-i faca un program de sport ca la finalul exercitiilor sa devina mai feminina. Si minunea s-a intamplat. Acum Jessica este detinatoarea unui fund bombat, asa cum si-a dorit de la bun inceput. Si pentru ca  posteriorul este alcatuit in mare parte din muschi (cel mai mare fesier, fiind gluteus maximus), acesta poate fi marit printr-o combinatie de exercitii fizice si dieta. Si cand spun dieta, nu ma refer sa te indopi cu junk-food. Exercitiile de forta te pot ajuta foarte mult in demersul tau de a obtine un fundulet bombat ca al lui J.Lo.

 

Tonifica-ti funduletul!
Un posterior bine lucrat trebuie sa insemne un posterior ferm. Si pentru ca asa cum am mai zis posteriorul este un muschi pana la urma, acesta trebuie lucrat pentru a fi ferm. Iar secretul il reprezinta o alimentatie sanatoasa. Trebuie sa faci exercitii usoare zi de zi. Un secret pentru tonifierea muschilor fesieri, il reprezinta contractiile urmate mai apoi de relaxarea acestor muschi. Urcatul scarilor sau mersul pe un drum, in plan inclinat (de exemplu mersul pe munte) ajuta foarte mult.

 

Si asa cum iti spuneam, secretul tonifierii fundului il reprezinta exercitiile fizice facute in mod repetat. Fa zilnic sport! Decide-te pentru activitati care-ti plac, de exemplu plimbatul sau intinderile. Un set ar trebuie sa contina 12 repetari. Cand exercitiile devin banale, creste-le gradul de dificultate, adauga greutati. Esenta este ca sa faci ceva efort prin exercitiile fizice, sa te chinuiesti un pic.  Incearca aceasta rutina de 3 ori pe saptamana. Nu o sa regreti!

Tags:
Jenifer Lopez
dieta
cardio
fund bombat
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
2 Comentarii
  • Vizitator
    1. Vizitator 06.11.2009 13:40

    http://www.youtube.com/watch?v=jFGm6K-2LZk

  • Vizitator
    2. Vizitator 06.11.2009 13:49

    http://www.youtube.com/watch?v=DwwISgePWm0

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare