Un porridge diferit cu branza in fiecare zi la micul dejun

Toata lumea iubeste un porridge delicios la micul dejun si ne-am obisnuit sa fie din lapte, fructe si fulgi de ovaz, dar exista multe alte moduri sanatoase in care putem pregati un porridge. De exemplu, un fel consistent si slab caloric totodata de porridge este cel din branza. Consumul de branza este inteles gresit din pacate, dar tine cont ca nu toate tipurile de branza ingrasa. Poti consuma cata branzica de vaci vrei sau urda, ricotta si chiar perlute de branza light. Gustul este minunat, contin putine grasimi si toate sanatoase si se potrivesc in orice combinatii alimentare. Se poate sa te fi plictisit de clasicul porridge pana acum chiar daca l-ai diversificat cu tot felul de seminte si fructe, dar trebuie neaparat sa testezi si un porridge din branza sanatoasa si light. 
 
De ce sa alegi branza slaba in loc de lapte? In mod normal, la slabire se recomanda mai degraba laptele vegetal de cocos, migdale, soia sau seminte in locul laptelui de vaca, iar consistenta este moderata. O branzica buna va depasi mereu laptele cand vine vorba de combinatii alimentare consistente, iar partea buna este ca poti face chiar si mai multe feluri de porridge cu ajutorul ei la cat este de versatila.
 
Daca vei avea zilnic cate un porridge diferit, slabirea va fi mai usoara si mai rapida si vei rezista sa nu mananci nimic nesanatos pana la masa de pranz. 
 

Feluri de porridge din branza

 
Iti poti alege ce tip de branza preferi din cele mentionate anterior, dar sa stii ca orice ai alege merge perfect in oricare din combinatiile urmatoare:
 
1.Porridge din perlute de branza, seminte si caise
 
Culoarea minunata a acestui porridge se datoreaza caiselor faramitate la blender, iar consistenta este data de mix-ul de seminte de chia, dovleac, floarea-soarelui si cojii rase de portocala. Mai poti completa cu o cana mica de apa si 1 cana de fulgi de ovaz. Amesteca bine totul intr-un bol.
 
 
 
2.Porridge cremos din branzica de vaci, avocado si seminte de quinoa
 
Semintele de quinoa se lasa la hidratat in apa cam 30 de minute sau se fierb si apoi se scurg bine. Se amesteca cu jumatate decana de branzica de vaci, 2 avocado semi-copti, ceapa rosie, rosii cherry, patrunjel, zeama de lamaie si ardei gras. Amesteca bine. Afla  aici toate modurile in care poti consuma avocado!
 
 
3.Porridge din branzica de vaci inspirat din porridgele clasic
 
De aceasta data vom folosi granola (mix de cereale si seminte), nuci romanesti si fructe precum cele de padure, kiwi, mango, banane si vom inlocui laptele cu branzica de vaci.
 
 
4.Porridge din branzica de vaci si masline
 
Vei folosi jumatate de cana de branzica de vaci sau perlute de branza light, 1-2 cani de masline nesarate, fara samburi si faramitate cu furculita. Se amesteca bie tot si se combina cu rosii cherry, ceapa verde si patrunjel.
 
 
5.Porridge in doua straturi
 
Intr-un bol vei combina 3 linguri de seminte de chia, 1 cana de lapte integral sau vegetal si o cana de fulgi de ovaz si asteapta sa se inmoaie. In alt vas combina branzica de vaci cu nuci romanesti, fructe si seminte. Ai nevoie de un al treilea vas in care sa asezi primul amestec , iar pe o jumatate cel de-al doilea.
 
 
6.Porridge din branzica de vaci, hrisca si ciuperci
 
La un porridge obisnuit nu puteai folosi ciuperci, dar in acest caz da. Ai nevoie de jumatate de cana de branza de vaci, jumatate de cana de hrisca fiarta si scursa de apa si 1 cana de ciuperci champignon la conserva sau gatite la grill sau sotate la tigaie. Adauga tot felul de verdeturi si mirodenii.
 
 
7.Porridge din branza de vaci si spanac
 
Ai nevoie de 2 cani de spanac crud si un blender pentru a obtine o pasta cremoasa si verde. Se combina cu o cana de branza de vaci si fulgi de chilli.
 
 
8.Porridge cu salata
 
Ai nevoie de 1 cana mare de branzica de vaci, 2 linguri de iaurt grecesc degresat sau perlute de branza si 2 rosii medii, 1 ceapa rosie si 2 castraveti. Adauga condimente dupa gust si ierburi aromatice.
 
 
9.Porridge din branza de vaci si mere
 
 
Ai nevoie de 1 cana de branzica de vaci, 1-2 mere din compot si o cana mica de compot de mere.
 

 

Tags:
porridge
porridge cu branza
porridge diferit la micul dejun
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare