Un singur exercitiu de 1-2 minute pentru fese tari si picioare de gazela - nu-ti trebuie mobilitate mare

Fitness 05.07.2018
Cand spui fese tari si picioare subtiri de gazela te gandesti fara dar si poate la o femeie fericita. Femeile nu sunt intamplator mai critice cu propriul aspect fizic spre deosebire de barbati. Ele nu au asa multa masa musculara cum au barbatii si nu au nici un sistem hormonal foarte stabil. Este normal sa aiba mereu oscilatii de greutate si sa nu le multumeasca cand o zona a corpului cand alta. Pentru nici o femeie nu este placut sa se simta inconfortabil cand isi dezvaluie corpul in costum de baie sau ceva vaporos si sumar de vara. Increderea de sine este foarte importanta ca sa te simti frumoasa, indiferent care este parerea celor din jur.
 
Orice doamna sau domnisoara care tine catusi de putin la aspectul sau fizic trebuie sa constientizeze faptul ca dupa varsta de 25 de ani nu mai este atat de usor sa te mentii in forma si asta pentru ca metabolismul incetineste. Asta inseamna ca trebuie sa aduci niste schimbari in viata ta si sa te adaptezi dupa nevoile organismului. O silueta frumoasa si o sanatate de fier se obtin cu un minim de efort. Nu te poti astepta sa fii slaba si tonifiata cand stii ca esti zilnic sedentara si ai o alimentatie nesanatoasa si haotica.
 
De mentionat este faptul ca traim intr-o societate alerta si majoritatea au locuri de munca care presupun statul la birou. Situatiile ce pot aparea sunt stresante, timpul parca nu ajunge niciodata cu toate ca faci totul intr-un ritm alert, iar intrebarea mea este urmatoarea: pentru tine cand iti faci timp?
 
Rezultatele frumoase nu vin niciodata gratis si fara pic de efort. Nu spune nimeni ca trebuie sa te infometezi sau sa te inchizi in sala de fitness ca sa ai un corp tonifiat, dar asta nu inseamna ca nu exista lucruri simple, accesibile pe care sa le poti face chiar la tine acasa. Cum orice femeie isi doreste picioare subtiri si fund tonifiat noi ne-am gandit la tine si la timpul tau pretios si am gasit cel mai simplu exercitiu. Da, ai inteles bine! Un singur exercitiu ca sa-ti tonifiezi toata partea inferioara a corpului, exact unde au probleme majoritatea femeilor indiferent de varsta.
 
 
Nu te gandi ca este un exercitiu complicat. Orice persoana il poate executa fara a se accidenta si fara a obosi excesiv. Se adreseaza atat femeilor tinere cat si celor trecute de mult de prima tinerete. In cazul in care ai dubii ca un exercitiu simplu nu este suficient pentru un corp frumos, nu-ti ramane decat sa-l testezi si sa astepti rezultatele. Acestea ar trebui sa se observe dupa 2 saptamani, iar dupa 1 luna poti considera deja ca ai un corp frumos.
 

Descopera minunatul exercitiu!

 

Pe cat de simplu pare exercitiul propus pe atat de eficient este si asta pentru ca lucreaza grupe cheie de muschi. Nu ai nevoie de conditie fizica exceptionala, nu te accidentezi, nu vei folosi echipante prin casa si nici macar nu presupune prea multa mobilitate. Se poate spune ca exercitiul este inspirat din mult iubitele exercitii pilates, plank, dar si stretching. Suna interesant?
 
 
Nu vom mai prelungi suspansul si iti vom dezvalui despre ce este vorba. Exercitiul se executa din picioare si la marginea unui pat cu saltea tare. Ideea este ca mainile sa aiba sprijin bun. Se incepe prin a te sprijini pe spate in maini si picioare, iar spatele trebuie sa fie putin arcuit. Trebuie sa te flexezi sus-jos in brate si picioare, iar intre timp sa respiri profund si sa incordezi in permanenta fesele, picioarele si abdomenul. Este necesar ca primele 2-3 dati sa repeti exercitiul de 20-25 de ori. Dupa asta poti mari la 50-60 de ori cu pauze de 10 secunde daca chiar nu mai poti.
 
 
Vei simti ce bine lucreaza exercitiul. Muschii te vor arde in sensul bun, dar este semn ca rezultatele vor aparea repede. Ca sa eviti o febra musculara neplacuta care te-ar impiedica sa faci zilnic exercitiul te sfatuiesc sa faci dus cu apa potrivit de calduta spre rece imediat dupa incheierea exercitiului. Inspira-te din pozele date ca sa vezi cum trebuie sa te sprijini de pat!
 
Un alt avantaj al acestui exerciu este ca iti pune sangele in miscare si iti mentine arterele sanatoase. Poti preveni astfel reumatismul, osteoporoza, bolile articulare si cardiovasculare. Cand ajungi la rezultatele dorite sa recomanda sa repeti exerciitul de 3-4 ori pe saptamana doar.
 
 
 

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Tags:
exercitiu fese tari
exercitiu picioare
exerciitu pentru fese si picioare
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare