Vezi cum stai cu sanatatea in functie de forma fundului si slabeste cu exercitii specifice

Greu vei gasi o femeie care sa fie multumita de forma fundului ei, iar oricine i-ar spune ca arata bine, ea tot nu va fi multumita. Acest lucru este de inteles. Fiecare femeie vrea sa fie cea mai buna varianta a sa si e mult mai bine sa ai fese lipsite de grasime, in cazul in care vei pune 1-2 kilograme decat sa ai deja ceva grasime acumulata. Va fi mult mai greu de remediat in acest caz. Din cauza hormonilor, femeile sunt mai predispuse decat barbatii sa acumuleze grasime in partea inferioara a corpului si mereu vor fi perioade oscilante. Pentru asta se recomanda un stil de viata sanatos si mai putine trisari alimentare.
 
Sigur nu stiai, dar tendinta corpului de a stoca grasime in doar in anumite zone, poate indica o problema de sanatate. Nu mai zic ca unde exista grasime, este si retentie de apa, dar si celulita. O alta problema care sperie orice femeie este aparitia vergeturilor. Acestea sunt de fapt rupturi de tesut, care au loc din cauza dezechilibrelor hormonale, care fac greutatea sa oscileze. Cu cat ai oscilatii mai dese cu atat e mai mare riscul de a te trezi cu inesteticele vergeturi pe fese, care sunt destul de greu de ascuns cand purtam costum de baie.
 
Corpul femeilor este de diferite forme si marimi, motiv pentru care sunt necesare exercitii specifice pentru fiecare forma de fund in parte si desigur, doar anumite alimente. In unele cazuri, o dieta periodica de 1-2 saptamani poate sa ajute pentru o perioada scurta de timp, grasimea revenind imediat daca revii la vechile obiceiuri alimentare. 
 
 
 
 

1.Forma de inima

 

Este vorba despre acea forma de inima inversata, care este ravnita de multe femei si pe placul celor mai multi barbati. Din pacate, pe cat este de atragatoare, exista tendinta sa acumulezi mereu grasime in partea de jos a fundului, iar prea multa ar insemna ca fesele sa se lase, fiind vorba de inima inversata. Vestea buna este ca nu este greu sa scapi de grasime. Trebuie sa stai in genunchi si sa ridici pe rand picioarele pentru a lucra muschii.
 
 
 

2.Forma rotunda

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Este acea forma perfecta de O, care duce putin cu cea a lui Jennifer Lopez sau Kim Kardashian. Este specifica mai ales siluetei in forma de clepisdra care este dorita de toata lumea si asta pentru ca rotunjimea fundului iese frumos in evidenta cu talia subtire. Se creeaza acea curbura ideala de sirena. Grasimea se poate depune cel mai adesea in partea de sus a fundului spre solduri si nu cred ca-ti vei dori acest lucru. 
 
De asemenea, conturul rotund, se poate lasa in timp din cauza pierderii fermitatii. Este frumos acest tip de fund, dar necesita si o ingrijire pe masura. Partea buna este ca poti scapa usor de grasime, iar mentinerea nu este dificila. Inca ceva, barbatii considera ca femeile cu acest fund sunt destul de sanatoase si fertile, iar studiile demonstreaza acest lucru. Cel mai bun exercitiu este sa stai in picioare si sa te aplici ca sa-ti atingi degetele. Repeta cat de des poti.
 
 

3.Forma in V

 

Rareori vei vedea aceasta forma la femeile tinere. Este mai degraba specifica femeilor de 50-60 de ani. Problema este ca dupa o anumita varsta, grasimea se acumuleaza peste tot, pielea isi pierde fermitatea si este de inteles de ce grasimea este mai pregnanta in partea superioara a fundului. In partea de jos este tesutul care se lasa si nu mai poti distinge exact forma corpului. Este destul de greu sa remediezi aceasta forma. Totul tine de stilul de viata. Cel mai bun exercitiu fizic este sa urci si sa cobori scarile, dar in casa te poti folosi si de un scaun jos sau o masuta.
 
 
 

4.Forma patrata

 

 

Aceasta forma este specifica femeilor cu silueta dreptunghiulara sau androgina si este semn ca stai bine cu sanatatea. Aspectul este unul destul atletic, iar forma patrata este data de oase care ies mult in evidenta. Grasimea are tendinta de a se depune greu in aceasta zona, dar cand o face, fundul se aplatizeaza si se lasa. Esti predispusa mai degraba la grasimea in partea superioara a corpului. Cele mai bune exercitii sunt genuflexiunile si fandarile.
 
 

 

Tags:
forma fundului
fund
exercitii
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare