Vrei picioare tonifiate fara sa mergi la sala? Incearca acasa aceste 4 exercitii

Fitness 07.10.2016 Livia Caled
Stiai ca poti sa ai picioare tonifiate si fara sa faci fandari sau genuflexiuni? Rutina si obiectivele dificile pe care ti le impui sunt printre principalele motive pentru care se instaleaza lipsa de chef de a face miscare.
 
Cea mai buna metoda sa te apuci de sport este sa iti fixezi obiective cat mai plauzibile. De exemplu, in loc sa iti impui sa faci o ora de sport zilnic, este mult mai realist sa incepi cu 5 minute de exercitii, pe care sa le faci atunci cand ai timp si chef. De fiecare data cand iti propui lucruri prea dificile, creierul gaseste cumva o portita sa le evite si sa gaseasca o cale de relaxare.
 
Azi iti propunem 4 tipuri de exercitii pentru tonifierea picioarelor, perfecte de facut in fiecare zi acasa:
 
1. Lovituri cu piciorul in fata, in spate si in lateral
 
Ai mers vreodata la o ora de taebo? Cea mai buna metoda de a-ti tonifia picioarele acasa este sa lovesti cu piciorul in fata, in spate si in lateral. Repeta miscarea si pentru celalalt picior. Pentru ca exercitiile tale sa fie eficiente, fa acest exercitiu de cate 20 de ori pentru fiecare parte, in ritm alert. Aceste miscari sunt eficiente si pentru topirea grasimii din zona coapselor si pentru intarirea abdomenului.
 
 
2. Alergare pe loc
 
Nu trebuie sa ai neaparat o banda pentru alergat acasa sau sa iesi la alergat pe afara, poti alerga pe loc, in ritm cat mai alert, pret de cateva minute. Acest exercitiu iti pune sangele in miscare, imbunatateste sanatatea inimii si, nu in ultimul rand, iti tonifiaza picioarele. Aceste exercitii le poti combina si cu sarituri, aplecari si genuflexiuni.
 
 
3. Stai pe o parte si balanseaza-ti pe rand cate un picior
 
Unul dintre cele mai simple exercitii picioare este sa stai pe o parte, sprijinita intr-un cot si sa ridici piciorul ca in imaginea de mai jos. Acest exercitiu este perfect pentru topirea grasimii de pe coapse si pentru subtierea taliei. 
 
4. Stai intinsa pe spate si balanseaza-ti ambele picioare
 
Un alt exercitiu, pe cat de simplu pe atat de eficient, consta in balansarea ambelor picioare, fara sa atingi solul. Stai pe salteluta cu mainile sub sezut sau pe langa tine si balanseaza-le de cate 30-40 de ori. Capul trebuie sa stea pe sol, iar varfurile picioarelor sa fie intinse.
 
Sursa foto: popsugar.com
 
Tags:
picioare tonifiate
exercitii acasa
exercitii picioare
picioare
coapse subtiri
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Aboneaza-te la RSS
1 Comentarii
  • maria suciu
    1. maria suciu 15.10.2016 21:11

    Am glezne f umflate ce exercitii trebuie sa fac? Va multumesc

Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare