Vrei sa scapi de aripioare? - iata 4 exercitii simple cu rezultate in 2-3 saptamani (talie de viespe)

Fitness 13.09.2018 dietetik
Este vreo reprezentanta a sexului frumos care sa nu-si doreasca o talie subtire si bine evidentiata? Raspunsul il cunoaste toata lumea. Chiar daca exista femei care au de la natura o talie subtire asta nu inseamna ca nu sunt predispuse la acumularea de colacei. De multe ori apar atunci cand te astepti mai putin si te intrebi cum de exista daca stii ca nu exagerezi cu mancarea. Explicatia ar fi ca stresul zilnic favorizeaza producerea de cortizol care se manifesta sub forma de grasime abdominala. La polul opus se afla femeile care consuma un numar mult mai mare de calorii decat are nevoie organismul si este normal ca inesteticele aripioare sa apara alaturi de grasimea abdominala.
 
Nici o femeie nu se poate mandri cu acele aripioare. Ies in evidenta indiferent ce ai purta si totusi nu te poti ascunde in haine cu 2-3 numere mai mari doar ca sa nu se mai observe. Nu vei face altceva decat sa pari cu mai multe kilograme in plus decat ai, dar stai fara griji ca exista solutii la indemana.
 
Nu spune nimeni ca aripioarele vor disparea peste noapte cand stii foarte bine ca nu au aparut ca prin magie. Stilul de viata dezorganizat si-a spus cuvantul, dar depinde de tine sa ti-l imbunatatesti. Alaturi de reducerea stresului si o alimentatie sanatoasa poti face zilnic 4 exercitii simple inspirate din pilates si plank si vei vedea ca primele rezultate apar in scurt timp. Iata ce iti propunem:
 
1.Rotiri rusesti
 
Se poate spune ca sunt cele mai eficiente exercitii la indemana care iti garanteaza talia de viespe. Tot ce trebuie sa faci este sa te asezi pe o saltea speciala de fitness, sau o patura pe jos sau de ce nu, pe un pat cu saltea relativ tare. Incepe prin a sta usor pe spate in fund, iar picioarele sa fie relativ in aer. Secretul este sa-ti mentii echilibrul in fund si sa tii picioarele in aer pentru a putea executa rotirile de bazin stanga-dreapta, iar mainile se duc in lateral pe partea pe care te rotesti. Se fac 25 de repetari pe o parte si cealalta. Tinem sa mentionam ca aceste twisturi te vor ajuta sa-ti lucrezi si fesele si picioarele, dar si abdomenul cu totul, ceea ce nu este rau deloc.
 
 
 
2.Inotul pe uscat
 
Pe cat suna de amuzant pe atat este de eficient acest exercitiu. Este necesar sa stai pe burta pe saltea sau pe pat si sa mimezi faptul ca inoti. Mainile sa fie in fata, picioarele in spate, iar ridicarile de membre sa fie stanga-dreapta, sus-jos. Sunt necesare 25 de repetari. Vei lucra intens partile laterale ale bazinului, dar si membrele. Acel aspect de piele lasata din cauza gravitatiei va disparea.
 
 
3.Ridicari oblice de picioare
 
Pare complicat, dar te vei convinge ca nu este chiar asa atunci cand vei xecuta ridicarile. Nu ai nevoie de o anume conditie fizica si vei ajunge sa te obisnuiesti. Se executa stand in fund pe saltea sau pat, iar bazinul si picioarele trebuie sa fie cumva usor in lateral ca sa le poti ridica si lucra partile laterale care te deranjeaza. Cand executi ridicarile, incepe prin a te sprijini de mana de sub tine, cealalta ridic-o concomitent cu varfurile picioarelor. Se procedeaza la fel pe fiecare parte si sunt necesare 20 de repetari. Este exercitiul inteligent care iti pune in miscare toti muschii din corp.
 
 
 
 
 
4.Plank pe-o parte
 
Face parte din categoria exercitiilor statice. Se sta pe saltea sua pat relativ tare sprijinita intr-o mana pe-o parte, iar restul corpului sa stea drept pe-o parte. Cealalta mana trebuie sa stea in sold. Miscarea pe care trebuie sa o faci este de ridicari sus-jos din trunchi sau sold. Se fac 30 de repetari pe fiecare parte si ia 10 secunde pauza intre ele.
 
 
Nu vei pierde mai mult de 5-7 minute ca sa executi cele 4 exercitii, dar pentru rezultate uimitoare in maxim o luna de zile, trebuie sa le executi in fiecare zi. Abia dupa ce scapi de aripioare le poti executa de 2-3 ori pe saptamana pentru mentinere si ai grija sa consumi multe lichide, salate si proteine de calitate dupa ce termini fiecare antrenament in parte.
 
 
 
 

 

Tags:
exercitii aripioare
talie de viespe
scapi de aripioare
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
  • Cum iti repari trisarile din dieta Stil culinar

    Cum iti repari trisarile din dieta

    20.07.2017

    Cui nu i se intampla uneori ca in timpul dietei sa fie tentat sa triseze? Ba cu un suc carbogazos sau o prajiturica si cine poate rezista cartofilor prajiti? Nutritionistii spun clar ca orice dieta...

    mai mult
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare