Zeci de beneficii intr-o legatura de ridichi

Alimentatie 21.05.2019 dietetik
S-ar crede ca ridichile sunt specifice primaverii, dar ele pot fi gasite in piete si magazine cam tot timpul anului. Poti gasi tot felul de soiuri de ridichi in functie de perioada si difera chiar si culorile. Exista ridichi albe, negre, mov si chiar roz, iar nutrientii din ele se gasesc intr-o cantitate mare sau foarte mare. Asta inseamna ca orice soi ai alege vei avea numai de castigat. Consideram insa ca ridichile roz din sezonul cald sunt exceptionale si ca nutrienti, dar si ca aspect si beneficii. Au si un gust usor picant, care devine si mai pregnant daca alegem sa marinam ridichile. Asa micute cum sunt aceste ridichi, ele sunt o comoara in farfuria fiecaruia dintre noi, dar putini stiu acest aspect. Este de ajuns sa consumi o legatura de ridichi intr-o zi si te vei simti vizibil mai bine, dar stai sa descoperi si restul beneficiilor in cadrul acestui articol!
 
Nu exageram cu nimic cand spunem ca ridichile vin la pachet cu zeci de beneficii. Poti inlocui cu ajutorul lor suplimentele alimentare si chiar unele medicamente. Chiar si in procesul de slabire sunt exceptionale, dar trebuie sa le testezi ca sa te convingi de rezultate. Chiar nu ai nimic de pierdut daca consumi ridichi, ci doar de castigat!
 
1.Ridichile contin toti nutrientii de care are nevoie organismul pentru a functiona corespunzator si mentionam aici fibre digestive de calitate, proteine vegetale, fitonutrienti, antioxidanti puternici si o multime de vitamine si minerale. Aroma lor usor picanta este data chiar de acesti nutrienti si tine cont ca in coaja se gasesc intr-o cantitate si mai insemnata, asa ca nu o elimina.
 
 
2.In procesul de slabire sunt exceptionale si asta pentru ca abia daca insumeaza 15 calorii la 100 de grame si potolesc foamea instant. Chiar si gradul de satietate se mentine mai mult timp.
 
3.Accelereaza metabolismul, iar daca le adaugi la orice mancare nu vei acumula toate caloriile, ceea ce este minunat.
 
4.Vei scapa de toate problemele digestive, in special de constipatie.
 
5.Digestia ta nu va mai lenta, iar acest lucru favorizeaza metabolismul.
 
 
6.Daca ai probleme cu retentia de apa, tot ridichile sunt solutia, mai ales cele negre, dar si celelalte soiuri sunt uimitoare in acest sens. Este bine sa le consumi sub forma de suc pentru rezultate vizibile aici.
 
7.Exista studii care arata ca pot preveni si diversele tipuri de cancer, in special cele digestive si de colon.
 
8.Te ajuta sa tratezi oscilatiile de tensiune arteriala si nu mai este nevoie sa iei tot felul de pastile.
 
9.Regenereaza celulele ficatului si poti preveni multe afectiuni. Toxinele sunt eliminate imediat atunci cand simti ca ficatul a obosit si nu mai face fata.
 
 
10.Poti trata tusea, febra, infectiile urinare si chiar micozele aparatului genital femeiesc daca le consumi sub forma de suc impreuna cu catei de usturoi faramitati si ceapa verde.
 
11.Sunt considerate alimente cu un puternic efect diuretic si sunt la indemana atunci cand vrei un detox ca la carte. O cura de detox cu ridichi trebuie sa dureze cateva zile pentru rezultate. 
 
12.Sunt ideale si pe post de gustare intre mesele principale. Ti se face foame si nu mai poti astepta pana la masa, atunci consuma 2-3 ridichi si vei amana foamea atat cat trebuie. Daca le adaugi si la masa in stare cruda, desigur, vei manca mai putin.
 
13.Te ajuta sa tii sub control pofta excesiva de dulce, care apare si atunci cand organismul resimte anumite carnte nutritionale. Consuma cateva ridichi crude si asteapta sa observi ca pofta dispare. Nu uita ca au un gust usor picant care iti taie orice pofta. Vezi aici marinarea legumelor in 24 de ore.
 
 
14.Frunzele de ridichi sunt chiar si mai sanatoase si merg adauga la salate simple, dar si sotate cu usturoi faramitat, zeama de lamaie si putin ulei de masline. 
 
15.Au efect probiotic daca sunt marinate, iar acel gust picant devine si mai interesant.
 
 

Cum poti include ridichile in alimentatie?

 
O legatura costa doar 2 lei si rezista si 2 saptamani in frigider. Nu strica sa te aprovizionezi cu mai multe ridichi ca poti pune si la marinat. Ele merg la smoothieuri, salate de cruditati, sandvisuri si sosuri light, in special in combinatii cu branza, crema de branza, castraveti, ceapa, rosii si usturoi. Trebuie consumate zilnic la dieta si cat mai des pentru sanatate.
 

 

Tags:
legatura de ridichi
ridichi
beneficii ridichi
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare