Meniu de slabit pentru 5 saptamani cu 1350 de calorii - slabesti 15 kg

Diete speciale 23.02.2018
Un regim alimentar zilnic cu 1350 de calorii pare unul ideal. Caloriile nu sunt nici prea multe, dar nici prea putine. Sunt suficiente cat sa nu simti la 1-2 ore o senzatie excesiva de foame. Aceasta dieta de 5 saptamani este una potrivita pentru orice persoana, mai ales pentru pofticiosii carora le vine foarte greu sa duca la bun sfarsit o dieta. Orice medic sau nutritionist ar spune ca este o dieta sanatoasa din toate punctele de vedere. Cu toate ca principiile de functionare sunt aceleasi ca si in cazul altor diete, anume sa scoti din alimentatie toate alimentele grase, dulci si pline de calorii pe care le stim deja cu totii, meniurile stabilite sunt destul de consistente si imbina cat mai multe categorii sanatoase de alimente.
 
Secretul dietei este ca potoleste foamea intr-o maniera cat se poate de sanatoasa. Vei avea 3 mese principale pe zi si cate 1-2 gustari. Iata ca este de ajuns sa scapi de pofta excesiva de dulce, carbohidrati, sucuri carbogazoase si alte mancaruri copioase si grele pentru stomac. Dieta de fata iti permite sa combini alimente dupa bunul plac atata timp cat sunt sanatoase si cu putine calorii. Nu ai voie sa depasesti 400 de calorii la o masa. Mai jos vei gasi niste exemple de mancaruri pentru fiecare masa ca sa te inspiri:
 

Micul dejun (400 de calorii):

 

Poti consuma zilnic unul din felurile urmatoare:
 
  • 1 smoothie verde cu textura groasa – vei folosi: jumatate de cana de lapte cu continut scazut de grasimi, 1 banana, 1 cana de baby spanac, 1 lingura de miere de albine raw, 2 linguri de tarate de ovaz, 1 lingura de seminte de in/chia/canepa
  • Paine toast cu ou si avocado: 2 felii de sunca de curcan, 1 ou prajit in putin ulei, 1 lingura de chimen, 2 felii de avocado, ierburi aromatice
  • Toast dintr-o jumatate de mar cu somon – vei folosi jumatate de mar, 2 linguri de crema de branza cu putine grasimi, 1 felie de somon, ierburi aromatice
  • Spanac cu parmezan si cartof dulce: 2-3 cartofi dulci se fierb si se zdrobesc, apoi se amesteca cu spanac fiert, iar la final se orneaza cu parmezan si ierburi aromatice
  • Mic dejun pe fuga: 1-2 felii de paine unse cu unt de arahide si putina crema de branza cu putine grasimi
  • Mic dejun pe fuga: tarate de ovaz cu iaurt grecesc cu putine grasimi cu bucati de mar cu scortisoara
 
*Unele mese de la micul dejun merg si ca gustari, in special mancarurile pentru graba.
 
 
 

Pranz si cina (400 de calorii):

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

  • 1 bol de supa crema dintr-o leguma la alegere cu cereale sau seminte sau tarate de ovaz ( poti alege o supa de morcovi, dovlecei, ciuperci, usturoi, rosii, ardei gras, etc)
  • Sushi din orez si somon – vei gasi pe internet diverse retete, dar ai grija sa fie cele 2 alimente (ai grija ca sosul sa fie light ca sa nu aduca kilograme in plus)
  • Salata din piept de pui: morcovi, branza feta, rosii cherry, avocado, 2 oua, 2 linguri de otet balsamic, verdeturi multe
  • Pasta de somon – o poti folosi pe maine, biscuiti vegani din tarate de ovaz sau in combinatie cu diverse verdeturi si ierburi aromatice
  • Sandvis Thai cu tofu – un fel de mancare vegan, dar foarte consistent la care vei folosi: verdeata, rosii, sos de usturoi, castraveti, cimbru si seminte la alegere (chia, susan, in, canepa, seminte de floarea-soarelui)
  • Cartofi dulci la cuptor cu frunze de salata (spanac, rucola, leorda, varza, rubarba, etc) cu pudra de chili, otet balsamic, piper cayenne sau piper rosu macinat; lasa cartofii la cuptor pana se rumenesc frumos si devin aurii cu crusta
  • Tacos cu fasole neagra, verdeata si cartofi dulci si se serveste cu sos salsa caliente – pita o poti cumpara sau  prepara acasa din tarate de ovaz, intrucat este foarte usor si vei gasi destule retete pe internet in acest sens
  • 250 grame de piept de pui la grill cu cartofi copti si preparati in stil grecesc – cartofii se gatesc la cuptor in vin rosu, bucati de broccoli, ulei de masline si ierburi aromatice
  • Un bol de verdeturi la alegere cu nuci si otet din vin rosu
  • Salata cu spanac, sunca slaba de pasare, rosii cherry si otet balsamic


Gustari:

 

  • 1 cana de edamame (soia)
  • 1 cana de broccoli inabusiti 
  • 1 cana de morcovi
  • Jumatate de cana de fasole fiarta 
  • 1 cana de telina
  • Biscuiti din tarate de ovaz homemade

 
 
 
 

 

Tags:
meniu de slabit
15 kilograme
calorii
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare