Cum poti slabi stand in pat si uitandu-te la Tv? - vezi cele mai distractive exercitii

Fitness 07.06.2018 dietetik
Crezi ca este imposibil acest lucru? Sa stii ca nu! Cand iti doresti sa slabesti cu adevarat o poti face oriunde te afli si anume in parc, la bazinul de inot, in propriul cartier, la birou pe scaun, in sufragerie acasa sau chiar uitandu-te la TV. Este vorba despre acele exercitii care aparent nu te obosesc si este o placere sa le executi, dar in schimb tintesc exact zonele cu probleme. Daca nu ai mai facut miscare de mult timp, te poti astepta ca a doua zi sa faci febra musculara, dar noi te sfatuim ca dupa seria zilnica de exercitii sa faci imediat un dus cu apa de vara. Te va ajuta sa calmezi spasmele musculare si durerea.
 
Exercitiile de pe loc sunt atat de usoare incat oricine le poate executa la orice varsta. Pentru ca pot fi executate in fata televizorului, nici macar nu este necesar sa numeri in gand exercitiile sau sa cronometrezi timpul pentru a le executa. Astfel nu esti presat de timp si poti face exercitii cat mai variate in cele 1-2 ore cat te uiti la Tv.
 

Ce exercitii sa facem stand in pat?

 

Poti sa-ti lucrezi tot corpul stand in pat. Nu spune nimeni ca trebuie sa tragi din greu la aparate in sala de fitness si nici nu-ti trebuie echipamnte speciale. Ai nevoie doar de 2 accesorii care sunt ieftine si anume 2 gantere mici a cate 1 kilogram fiecare. Se gasesc in magazinele cu echipamente sportive sau chiar in supermarketuri populare. In cazul in care nu vrei sa dai nici un leu, poti inlocui ganterele cu 2 sticle a cate 0,5 litri. Iata ce exercitii sa facem:
 
 
Exercitii pentru brate, spate, umeri si pectorali
Vei avea nevoie de micile gantere sau de sticle, dar nu te speria. Se lucreaza usor cu ele si chiar te vei distra. Trebuie sa stai la marginea patului si sa te uiti la Tv, dar sa ai sticlele sau ganterele in mana. Joaca-te cum vrei tu cu ele in fata, in spate, in sus, in lateral si ai grija sa faci asta macar 1 minut. Daca poti si mai mult este perfect. Exercitiile te vor ajuta sa ai partea superioara a corpului sculptata.
 
 
 
Exercitiu pentru talie subtire si picioare tonifiate
 
Trebuie sa stai pe o parte in pat, sprijinita in brate. Ai grija insa sa stai in linie dreapta in lateral, iar piciorul de deasupra sa stea in fata la 90 de grade. Exercitiul se executa ridicand piciorul de dedesupt concomitent cu trunchiul. Se executa cel putin 50 de secunde. Vei simti imediat cum lucreaza exercitiul.
 
 
Exercitiu combinat pentru abdomen si picioare
 
Cine spune ca nu putem avea grija de 2 lucruri in acelasi timp? Pe cat pare de distractiv exercitiul ce urmeaza pe atat este de eficient si te poti uita linistita la Tv. Se executa stand intins pe pat, apoi te vei folosi de brate si picioare. Fundul trebuie sa stea lipit bine de saltea,  bratele la ceafa si picioarele se intalnesc cu coatele. Cotul  drept il  duci la piciorul stang, iar cotul stang la piciorul drept. Piciorele trebuie sa fie in aer pe tot parcursul exercitului si nu pe saltea. Asa exercitiul este mai eficient. Se executa cel putin 50 de secunde, dar poti si mai mult. 
 
 
Exercitiu pentru solduri, coapse si gambe
 
Poti sta rezemata de ceva in pat ca sa-ti poti folosi corect picioarele in cadrul exercitiului. Fundul trebuie sa stea fix pe saltea ca sa ofere un suport bun. Stand in fund se ridica pe rand cate un picior, apoi poti face asta ridicand piciorele concomitent. Se executa mcar 50 de secunda pentru fiecare parte.
 
 
 
Exercitiu pentru fund
 
Mai tii minte cum te jucai in copilarie, executand podul din picioare? Te poti juca si acum, numai ca vei executa podul de jos de pe pat. Se incepe din pozitia intins, bratele stau pe langa corp ca sa nu te incurce, genunchii se ridica usor, iar talpile se lipesc si se sprijina in salteaua patului. Trebuie sa-ti ridici fundul, incordand atat fesele cat si spatele daca vrei sa vezi rezultate, altfel va fi prea usor si ineficient. Ai grija sa nu lipesti de tot spatele de saltea, ci tine-l oarecum in aer. Se executa exercitiul pentru cel putin 50 de secunde
 
 
 
Mai exista o varianta a acestui exercitiu si anume sa-ti balansezi in aer soldurile. Astfel vei scapa de soldurile proemimente. Se balanseaza stanga dreapta timp de minim 50 de secunde.
 
 

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

Tags:
cum poti slabi
exercitii distractive
cum poti slabi in pat
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare