Topeste grasimea cu alimente indiene

Secrete 22.11.2017
Bucataria indiana este cunoscuta pentru mancarurile pline de savoare la baza carora stau diverse condimente si mirodenii. Chiar si cele mai simple retete devin deosebite daca stii ce mirodenii sa folosesti. Cand vine vorba de bucataria indiana ne gandim la arome exotice si gusturi picante, care iti imbie toate simturile. De asemenea, beneficiile acestor mancaruri nu sunt aduse doar papilelor gustative, ci si slabirii sanatoase prin topirea depozitelor adipoase, cat si sanatatii.
 
Multe afectiuni pot fi combatute si chiar prevenite prin consumul regulat de condimente si mirodenii specifice si asta pentru ca stimuleaza oraganele interne si favorizeaza eliminarea toxinelor din organism prin efectul de termogeneza, adica alimente care te fac sa transpiri. Mai jos vei gasi cele mai puternice alimente, condimente si mirodenii, care sa te ajute sa obtii cele mai bune rezultate in lupta cu kilogramele in plus.
 
 
 

1.Frunzele de curry

 

Esti pe dietetik.ro, locul in care afli cum sa traiesti sanatos si ce diete ti se potrivesc!

 

Aproape ca nu exista mancare la indieni care sa nu contina frunze sau pudra de curry. Gustul este dulce – picant, iar aroma este destul de puternica. Cei care vor sa slabeasca usor si sa intensifice actiunea dietelor si a exercitiilor fizice pot consuma regulat curry, intrucat scade colesterolul rau si curata intreg corpul de grasimi si toxine de pe urma alimentatiei nesanatoase. Aceste mirodenii pot fi folosite la salate, legume gatite, carne si chiar smoothie-uri de slabit.

 

2.Cardamom

 

 

Daca esti in cautarea celui mai bun digestiv, atunci l-ai gasit. Este vorba despre cardamom, care este considerat unul dintre cele mai bune condimente si asta pentru ca accelereaza metabolismul, favorizand o digestie usoara si un tract intestinal sanatos. De asemenea, cu cat alimentele sunt digerate mai bine cu atat scad sansele sa depui calorii in diverse zone ale corpului. Poate fi inclus si el in orice mancare sau smoothie.
 
 

3.Moong Dal sau Fasole Mung

 

 

Au continut redus de grasime si reprezinta o sursa bogata de fibre, proteine, vitamine si minerale , precum A, B, C, E, calciu, potasiu si  fier, absolut necesare in procesul de slabire, intrucat stimuleaza arderile, dar impiedica si acumularea caloriilor. Datorita continutului de proteine nu vei simti des senzatia de foame, ceea ce este de dorit daca esti la dieta.
 

4.Ardei iuti

 

 

Daca vrei cea mai rapida metoda de accelerare a metabolismului, trebuie sa consumi ardei iuti regulat, intrucat cresc rata metabolica cu 23% timp de 3 ore dupa consum. Desi indienii prefera sa consume si ardei iuti intregi, ei au si retete cu chili, folosite aproape la orice mancare. Arderea grasimilor este posibila gratie capsaicinei, acesta fiind un compus termogenic.
 
 

5.Curcuma sau turmeric

 

 

Ca sa tratezi si sa previi cele mai comune afectiuni, este indicat sa incluzi curcuma in alimentatie cat de des poti. Se mai numeste si sofran indian si este cunoscut de mii de ani pentru proprietatile curative. Condimentul este de culoare galben-portocaliu, iar gustul este amarui –picant. Avand in vedere ca este inrudit cu ghimbirul, se poate spune ca se aseamana cu el la aroma.
 
 In ceea ce priveste procesul de slabire, curcuma stimuleaza bila pentru a putea metaboliza mai eficient grasimile, scade colesterolul rau, pune circulatia sangelui in miscare si curata organismul gratie antioxidantilor puternici. De asemenea, contine si fibre, potasiu, mangan, fier si vitamina B6. Afectiunile ce pot fi tratate si prevenite sunt:
 
 
  • Cancerul
  • Bolile cardiovasculare
  • Durerile de orice fel
  • Protejeaza contra radicalilor liberi
 
 

6.Uleiul de mustar

 

 

Desi este bun de consumat si mustarul propriu-zis, uleiul are in schimb mult mai multe proprietati si are avantajul ca poate fi folosit la gatit, intrucat reprezinta o sursa de grasimi sanatoase spre deosebire de alte tipuri de ulei. Poti face orice mancare cu uleiul de mustar, iar rezultatele se vor vedea imediat. Vei arde calorii usor si asta pentru ca este bogat in acizi grasi esentiali si antioxidanti. Cu toate ca si uleiul de masline este la fel de sanatos, nu are efect termogenic ca si uleiul de mustar ca sa stimuleze arderile.
 

7.Zerul

 

 

Nu intamplator exista pe piata diverse pudre proteice pe baza de zer. Acesta contine toti nutrientii necesari de care are nevoie organismul cat sa sprijine arderea grasimilor si poti consuma oricat zer doresti. Contine 99 de calorii si 2,2 grame de grasime, deci putin.
 

8.Usturoiul

 

 

Este bun si pentru diabetici, intrucat normalizeaza cantitatea de zahar din sange, reducand si colesterolul rau. Dupa consum ofera satietate pentru un timp lung gratie compusului din compozitie numit Allicin.
 
Includeti aceste alimente inainte si dupa efortul fizic, aveti grija sa le consumati la fiecare masa si veti avea rezultate in cel mai scurt timp.
 
 
 
 
 
Sursa: practo.com; prevention.com; 
 
 
 

 

Tags:
indiene
slabire
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare