Slabesti si te modelezi cu 3 exercitii pe zi

Fitness 14.03.2019 dietetik
DA, se poate! Trebuie sa avem in vedere faptul ca timpul a devenit pretios pentru fiecare dintre noi, dar asta nu inseamna ca este cazul sa fim sedentari. Nu spune nimeni ca pentru a avea o greutate in limite normale si pentru a fi sanatosi este nevoie sa te inchizi 2 ore pe zi in sala de fitness si sa ai un buget ridicat ca sa-ti poti permite sa apelezi la specialisti. Iti venim in ajutor in acest sens si te incurajam ca miscarea se poate face oricand in fiecare zi, alocand doar 10 minute atunci cand poti. Unii au nevoie sa se dezmorteasca dimineata, altii poate seara pentru ca ajung prea obositi de la locul de munca. In oricare categorie te-ai incadra, iata ca exista solutii si ai nevoie doar de 3 exercitii simple, dar destul de eficiente. Arzi calorii si iti modelezi corpul in acelasi timp fara a fi nevoie de o anumita conditie fizica. Pana la urma calitatea exercitiilor conteaza si nu numarul lor.
 
Mentionam aici ca pentru a avea cele mai bune rezultate trebuie sa te tii zilnic de programul cu 3 exercitii si mai conteaza si modul de executie ca sa nu te trezesti cu spasme musculare sau alte disconforturi. Iti vom explica pe larg cum trebuie executat fiecare exercitiu in parte si te vei convinge ca este o nimica toata.
 
In ultimii ani au aparut tot felul de programe de slabit si asta din cauza ca si dorinta oamenilor de a arata bine si de a se mentine cat mai mult timp a crescut. In plus, am inceput sa punem pret mai mare si pe sanatate. Poate nu stiai, dar sedentarismul favorizeaza aparitia multor boli si mentionam aici obezitatea, bolile cardiace, bolile cardiovasculare si chiar diabetul.
 
La prima vedere se poate ca exercitiile noastre sa ti se para mult prea simple pentru a da rezultate, dar este de ajuns sa le testezi si te vei convinge singur de contrariu. Iata ce-ti propunem:
 
1.Exercitiu stand in fund si cu picioarele in aer
 
Ai nevoie de un pat cu saltea relativ tare sau o saltea de fitness ca sa stai in aceasta pozitie fara a te dezechilibra pe parcursul executarii exercitiilor. Este vorba de un exercitiu all inclusive, care lucreaza mai multe categorii de muschi, arzi calorii in mod eficient si prezinta mai multe variatiuni. 
 
 
Poti avea un abdomen plat si bine definit, solduri mici si coapse tari si chiar brate ferme. Putine persoane pot executa corect mai multe abdomene pe zi mai ales dupa o luna perioada de sedentarism, dar iata ca acest exercitiu te scoate din incurcatura.
 
Se executa din fund, cu bratele si picioarele in aer in permanenta pe toata durata executarii. Poti face abdomene din aceasta pozitie lasandu-te usor pe spate si incordand abdomenul, cu picioarele poti face si forfecari, dar poti face si rotatii de bazin si brate. Sunt necesare cam 30 de repetari.
 
 
2.Variatiuni de genuflexiuni
 
Toata lumea stie cum se executa clasica genuflexiune si crede-ne ca rezultatele sunt pe masura, dar sigur nu stiai ca acest exercitiu cunoaste mai multe variatiuni. Poti face genuflexiune plus saritura, genuflexiuni sumo si mentinand pozitia 30 de secunde sau 1 minut sau poti face genuflexiuni sumo balansate, avand grija sa incordezi abdomenul si sa lasi fundul cand mai jos si in spate.
 
 
 
Poti face 40 de genuflexiuni cu pauza de 10 secunde intre ele daca simti ca obosesti. In timp te vei obisnui si nu vor mai fi necesare pauzele. De la o saptamana la alta poti creste cu cate 10 numarul genuflexiunilor. Descopera aici toate variatiunile la genuflexiuni!
 
 
 
3.Exercitiu full body
 
Este un exercitiu care lucreaza tot corpul fara exceptii. Se executa din pozitie de genuflexiune sumo, picioarele sa fie nemiscate timp de 30 de secunde, timp in care te apleci in stanga si-n dreapta de cate ori poti. Nu uita sa ai abdomenul incordat pe toata durata executiei. In timp poti ajunge sa mentii pozitia sumo timp de 1 minut.
 
 
In cazul in care te intrebi la ce sunt necesare aplecarile intr-o parte si cealalta, sa stii ca lucreaza bratele, colaceii, abdomenul si in special muschii abdominali oblici sau laterali. Picioarele vor fi lucrate de la solduri pana la glezne.
 
Rezultate uimitoare se poate sa vezi dupa o luna, avand grija si la alimentatie.
 

 

Tags:
slabesti
slabesti cu exercitii
slabesti si te modelezi
Bookmark and Share
[del.icio.us] [Digg] [StumbleUpon] [Twitter]

Articole similare
Lasa un comentariu
 
codul de validare

Calculator
cm
kg
ani
   
Planifica-ti meniul
Intreaba specialistul
  • Dietetik raspunde, Dietetik raspunde

    Redactorii Dietetik.ro isi pun la bataie experienta si cunostintele acumulate. Adresati aici intrebarile...

  • Andra Chirnogeanu, Fitness trainer Fitcurves Andra Chirnogeanu
    Fitness trainer Fitcurves

Adreseaza o intrebare